dimecres, 24 de febrer del 2016

Queden hores per a l'exam

Aquesta setmana, que espere que siga l'última, encara que no he pogut emprar el temps que hauria desitjat, he estudiat i m'he preparat per a fer l'examen de l'assignatura TDAATILC. 

Ara mateix, com sempre, estic a última hora recopilant les tasques que no vaig lliurar a temps. Tot i que ja les vaig fer fa unes setmanes, encara no les he impreses per a lliurar-les a l'examen.

El que més por tinc per a l'examen de demà és cometre moltes errades, ja que no tindré l'ajuda del softvalencià, ho confesse. La veritat és que sempre se m'ha donat molt bé el valencià, tenia assumida de manera quasi natural (tot i que sóc de Bilbao) la gramàtica valenciana, pronoms febles, articles... Tot. Però des de l'any 2000 que vaig acabar COU no he fet ús del valencià per escrit. Ha sigut a aquest curs quan he pres consciència de com s'obliden les coses. 

Espere tindre sort demà.

Ah! I gràcies a les professores per la paciència.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada